Chcete mít přehled o svých dotazech na produkty, objednávky, ceny nebo dostupnost? 🤔
V nové sekci Moje dotazy najdete na jednom místě všechny své aktuální dotazy – i jejich kompletní historii. Pro zadání dotazu stačí v detailu produktu kliknout na Dotaz na dostupnost, Dotaz na produkt nebo Rád bych koupil, ale..., vyplnit formulář a počkat na odpověď. Pro zadání dotazu na objednávku běžte do skce Můj účet > Objednávky a klikněte na oranžové tlačítko "Dotaz" příslušné objednávky. Dotaz můžete zadat i přímo v sekci Moje dotazy, stačí kliknout na tlačítko nového chatu a vybrat, zda se chcete zeptat na produkt, jeho dostupnost, objednávku nebo položit obecný dotaz.
A to nejlepší? Náš zákaznický servis vám zde může odpovídat v reálném čase! 💬 Je to snadnější a rychlejší než e-mailová nebo telefonická komunikace.
Co vám tato funkce přinese?
✅ Už nemusíte složitě dohledávat, na co jste se ptali
✅ Snadno navážete tam, kde jste skončili
✅ Odpověď získáte rychleji než kdy dřív 🚀
Stačí se přihlásit a přejít do Můj účet > Moje dotazy – vše máte přehledně a na dosah.
S vývojem této funkce jsme si dali opravdu záležet, prosíme vás tedy abyste ji používali primárně místo e-mailových a telefonických dotazů. Pokud budete mít návrh na vylepšení funkce, napište nám prosím zpětnou vazbu.